دوخط موازی
بمب خنده
درباره وبلاگ


سلام خیلی خوش اومدین



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 743
بازدید کل : 137631
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 186
تعداد آنلاین : 1



چت روم

نويسندگان
hedieh
amirreza

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
4 دی 1389برچسب:, :: 11:28 :: نويسنده : hedieh

سر کلاس ریاضی نشسته بودیم بابچه ها گرم صحبت بودیم که استاد در زد و وارد کلاس شد او گفت: درس امروز ما در رابطه با خط های موازی است.

سپس پس از نوشتن به نام خدا روی تخته آن دو خط را رسم کرد در فکر فرو رفتم و محو تماشای دوخط شده بودم خط بالایی با یک نگاه زیرکانه به خط پایینی نگاهی انداخت و در یک لحظه عاشق خط پایینی شد خط پایینی هم با تبسمی پاسخ نگاه خط بالایی راداد

درافکارخودم غرق شده بودم وای خدایا یعنی خط هاهم عاشق میشوند؟

درهمین خیال بودم که ناگهان با یک صدا از جا پریدم و از همه چیز بیزار شدم چون دلم سوخت آخه معلم سنگدل با بیرحمی تمام به خاطر درس خودش گفت: این دو خط هیچ گاه به هم نمیرسند.

 

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: